نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در Xbox One


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1133
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی
 

نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در Xbox One


 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

No video has been loaded

Error Code: PLAYER_ERR_NO_SRC
Session ID: 2020-06-16:524238dea1c59723211cc6a4 Player Element ID: vjs_video_3
 
 

دانستن نحوه ضبط گیم پلی ایکس باکس وان یک مهارتی است که هر گیمر باید از آن داشته باشد ، به خصوص اینکه اشتراک گذاری هایلایت های مهم گیم پلی به بخشی جدایی ناپذیر از چشم انداز بازی های ویدیویی مدرن تبدیل شده است. خوشبختانه ، آخرین نسل کنسول ها ضبط و پخش فیلم را حتی از تجهیزات اختصاصی مانند کارت های ضبط گران قیمت ، آسانتر از همیشه می کند. آماده شدن برای مسابقه تک به تک با یک دوست در Killer Instinct آماده می شوید ؟ یا ممکن است در آخرین RPG خود با یک رئیس دشوار روبرو شوید؟ در هر صورت ، شما می خواهید بدانید که چگونه لحظه را ضبط کنید ، و ما در اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم.

نحوه ثبت گیم پلی ایکس باکس وان

شما همیشه نمی دانید بهترین لحظات بازی شما چه زمانی روی می دهد ، بنابراین Xbox One از یک بافر دستی استفاده می کند که پنج دقیقه آخر گیم پلی را ثبت می کند و فرصت های زیادی برای ثبت لحظه های جذاب بازی به شما می دهد .

رابط Xbox One فقط به شما امکان می دهد تا فیلم های درون بازی را ضبط کنید - اگر نیاز به ضبط منوها دارید ، هنوز نیاز به استفاده از کارت ضبط خارجی دارید .

ضبط منو Xbox

دکمه Xbox را فشار دهید

اگر می خواهید یک لحظه جالب را که در هنگام بازی بازی تجربه کرده اید به اشتراک بگذارید ، کافی است دکمه Xbox را در مرکز بالای کنترلر خود فشار دهید. این راهنما را باز می کند. در امتداد پایین صفحه ، در سمت راست راهنما ، چند انتخاب را پیدا خواهید کرد که شامل گرفتن عکس از صفحه نمایش ، ضبط فیلم و تنظیم گزینه های ضبط است.

Y را فشار دهید تا عکس بگیرید

اگر مایل به گرفتن عکس از صفحه هستید ، بیشتر کارها قبلاً انجام شده است. لحظه ای که دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار می دهید ، از قبل تصویر تصویری از صفحه نمایش گرفته شده است ، و تمام کاری که باید انجام دهید این است که فشار دهید Y را برای ذخیره آن .

X را فشار دهید تا گیم پلی اخیر خود را به اشتراک بگذارید

اگر می خواهید گیم پلی اخیر خود را به اشتراک بگذارید ، به سادگی X را فشار دهید و Xbox One خود به طور خودکار 30 ثانیه آخر فیلم را که در بافر خود ذخیره کرده است بگیرید. این مدت زمان پیش فرض برای یک کلیپ است که برای اکثر نکات برجسته بازی بسیار زیاد است ، به خصوص لحظه هایی مانند پایان نهایی کمبو دراماتیک در آخرین مسابقه Street Fighter شما . اما اگر می خواهید به بیش از 30 ثانیه گذشته به فیلم های بیشتری دسترسی داشته باشید ، View را فشار دهید فشار دهید. این به شما امکان می دهد مدت زمانی را که می خواهید صرفه جویی کنید را انتخاب کنید و به شما امکان می دهد تا دو دقیقه پس انداز کنید.

برای گرفتن گیم پلی دکمه View را فشار دهید

Xbox One Screenshot

کلید دایره ای کوچک که در بالای D-pad روی کنترلر Xbox شما قرار دارد ، دکمه View نام دارد . فشردن آن در حالی که در صفحه راهنما هستید گزینه های بیشتری را برای ضبط فیلم و گرفتن عکس از تصاویر فراهم می کند. این گزینه ها شامل ضبط گیم پلی آینده و صرفه جویی در کلیپ با طول متفاوت از بافر است.

با انتخاب Record از Now ، ضبط شروع می شود که می توانید با فشردن دکمه Xbox و سپس X ، دستی به آن پایان دهید .

کلیپ های گیم پلی طولانی تر را ضبط کنید

با توجه به پشتیبانی Xbox ، بسته به وضوح تصویر فیلم و میزان فضای موجود در هارد دیسک شما می توانید حداکثر 10 دقیقه گیم پلی را به طور همزمان در فضای داخلی Xbox One ضبط کنید. با اتصال یک هارد اکسترنال ، می توانید مدت زمانی که می توانید به طور مداوم ضبط کنید را تا یک ساعت افزایش دهید.

برای تغییر مکان ذخیره کلیپ های خود یا تغییر وضوح تصویری که در آن ضبط شده است ، به راهنمایی بروید و Capture & Share را انتخاب کنید  . سپس ، به قسمت Capture Settings بروید . در ستون با عنوان Capture چند گزینه به شما داده می شود  . در پایین همان جایی است که شما می توانید مکان های ضبط را تغییر دهید. این فهرست دارای تنظیمات دقیق تری است که بر روی صفحه نمایش داده شده است ، از جمله چندین گزینه با وضوح متفاوت (720p یکی از آنهاست).

در Xbox One X توانستیم تا با انتخاب وضوح 720p به جای 1080p پیش فرض ، که دارای کلاه دو دقیقه است ، حداکثر 5 دقیقه ضبط کنیم. این صفحه نمایش همچنین به شما امکان می دهد تا در HDR با کیفیت 4K ضبط کنید ، اما کاهش طول کلیپ مجاز در این رزولوشن ، آن را به گزینه ای کم ایده آل برای به اشتراک گذاشتن گیم پلی شما تبدیل می کند.

نحوه مشاهده و صادرات کلیپ های گیم پلی خود

ضبط گیم پلی ایکس باکس وان

برای مشاهده عکس گرفتن بلافاصله پس از صرفه جویی ، هنگامی که اعلان آبی تأیید کرد که ضبط شما ذخیره شده است ، دکمه Xbox را نگه دارید . از این روپوش ، می توانید کلیپ جدید خود را مشاهده کنید ، آن را در Xbox Live  یا Microsoft OneDrive بارگذاری کنید (در صورت تنظیم و پیوستن به حساب Xbox) ، کلیپ را حذف کرده یا به مدیریت همه گیم پلی ذخیره شده خود بروید. انتخاب ویرایش شما را به آپلود Studio نرم افزار رایگان مایکروسافت یا به ورودی آن در فروشگاه بفرستید اگر شما لازم نیست که آن را دریافت کنید.

ضبط گیم پلی ایکس باکس وان

برای مشاهده کلیپ های گیم پلی خود در هر زمان ، دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنمای آن شوید. به سمت راست بروید تا زمانی که در  Capture & Share قرار بگیرید. این فهرست از گزینه های  Recent Captures  برای انتخاب و مشاهده لحظات بازی ذخیره شده شما برخوردار خواهد بود. در این صفحه ، لیست زمانی از همه گیم پلی های اخیراً ضبط شده را مشاهده می کنید.

ضبط گیم پلی ایکس باکس وان

همچنین می توانید کلیه کلیپ های خود را با انتخاب See All ( در قسمت پایین) مدیریت کنید. در اینجا ، می توانید کلیپ های فید فعالیت خود ، Xbox Club ، یک حساب توییتر مرتبط یا OneDrive خود را حذف ، مرتب سازی یا به اشتراک بگذارید.

کلیپ های برنامه موبایل Xbox را به اشتراک بگذارید

با بروزرسانی اخیر برنامه موبایل Xbox در iOS و Android ، می توانید هر فیلم یا عکسهایی را که مستقیماً در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر گرفته اید به اشتراک بگذارید یا آنها را مستقیماً در گوشی خود ذخیره کنید.

برای انجام این کار ، تصاویر خود را از طریق برنامه تلفن همراه مشاهده کرده و به اشتراک گذاری ضربه بزنید نماد (جعبه ای با فلش که از آن بیرون می آید) را مستقیماً در زیر ضبط مورد نظر برای اشتراک قرار دهید. سپس می توانید گزینه اشتراک گذاری آن را در شبکه مورد نظر خود یا ذخیره آن مشاهده کنید. برای داشتن مجوزهای مناسب ممکن است تنظیمات حریم خصوصی تلفن و حساب Microsoft شما تغییر یابد.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: XBOX One , ,
:: برچسب‌ها: نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در Xbox One ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com